29 листопада у гімназії розпочався загальноукраїнський “Тиждень доброчесності”, який тривав по 3 грудня.Головна мета тижня – ознайомити учнів з поняттям “доброчесність”; створити умови, за яких діти зможуть, в першу чергу, поставити собі запитання, які вони ніколи раніше не ставили та не думали про них.Класні керівники 1-9 класів провели тематичні виховні години, де змогли поставити учням найголовніші питання: Як це бути доброчесним? Як варто вчинити в тій чи іншій ситуації, коли рішення не є очевидним? Учні складали кодекс доброчинності та розв’язували життєві ситуації.Формування цінностей у дітей починається зі школи, однак небагато учнів знають, що таке корупція, усвідомлюють її наслідки та інтегрованість у різні сфери суспільного життя. Діти рідко стикаються з цією темою, а вона складна і потребує комплексного підходу. Ще менше з учнями говорять про доброчесність – як протиставлення корупції. Тому для учнів 6-9 класів було випробування “Антикорупційного квесту”, де діти вирішували як поводити себе в тій чи іншій ситуації.Тому Тиждень доброчесності – це перше занурення школярів у цю тематику, яке допоможе сформувати базове, необхідне відповідно до їхнього віку, розуміння. Ми всі хочемо жити в розвиненому середовищі, яке базується на взаємній повазі, честі та гідності. Тож будьмо доброчесними!